Wednesday, November 2, 2016

IPhone Scherm Vervangen

Het zal je maar gebeuren…, je steun en toeverlaat in de vorm van je iPhone 6 vertoont kuren of heeft schade. Je denkt dat de ellende niet te overzien is: geen contact is geen zaken, je kunt niet bellen of gebeld worden.

Kortom de wereld lijkt even onbereikbaar. En dat vraagt om actie, om zeer snelle actie. Immers, je iPhone 6 kun je niet missen, geen uur, en zeker geen dag. Gelukkig is er Macmaken.nl en die is wél altijd bereikbaar. Kom dus maar snel langs voor een iPhone 6 reparatie.

Het vervangen van het mechanisme voor de sluimerknop gebeurt in een Apple-reparatiecentrum. U kunt uw iPhone op twee manieren naar het reparatiecentrum sturen in Aalsmeer: door het te brengen of door het via de post te versturen.

Zie hieronder voor meer informatie. Het vervangen neemt ongeveer 4 - 6 dagen in beslag vanaf het moment dat uw iPhone is ontvangen door het reparatiecentrum tot aan het moment dat deze naar u wordt teruggestuurd.

Uw iPhone wordt voorafgaand aan het onderhoud onderzocht om te controleren of die in aanmerking komt voor dit programma en of die anderszins goed werkt. Voordat u uw iPhone opstuurt naar Apple voor onderhoud, moet u een reservekopie maken van al uw gegevens. Ook moet u al uw inhoud en instellingen wissen.

Apple mag niet weigeren, je heb als klant 1 plicht, het melden bij de winkel moet de winkel minimaal 1 keer kans geven om het op te lossen, weigeren ze het dan mag je het op de kosten van Apple gewoon laten oplossen door derde en kosten bij Apple neerleggen, zo staat het zwart op wit in de wet.

Let op recht hebben is iets anders dan recht krijgen, als je het voor laat komen zal je gelijk krijgen maar is dat al je moeite waard. Natuurlijk kan apple het aannemen en pas 2 mei beginnen, 2 mei is zeer dichtbij, weigeren is in ieder geval geen optie, kan hoogstens vriendelijk verzoeken.

Ondanks het feit dat de geclaimde schade niet bleek te vallen onder de gedekte voorwaarden, heeft men toch besloten ons te vergoeden.

Dat onze jarenlange relatie, zonder eerdere schadeclaims, hieraan waarschijnlijk heeft bijgedragen, doet niets af aan de zeer klantvriendelijke opstelling die uw maatschappij hanteert bij de beoordeling van een schadeclaim. Hulde daarvoor. Menig concurrent zou hieraan een voorbeeld kunnen nemen.

No comments:

Post a Comment